Під внутрішньою системою розуміється сукупність умов, процедур та заходів у ЗДО, що забезпечують ефективність освітніх і управлінських процесів, які безпосередньо впливають на якість освітнього процесу, формування ключових компетентностей дітей раннього та дошкільного віку, сприяють всебічному розвитку особистості.

Які етапи передбачає процес формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти?

  • визначення компонентів внутрішньої системи;
  • забезпечення функціонування компонентів внутрішньої системи;
  • самооцінювання освітніх і управлінських процесів ЗДО для їх подальшого вдосконалення.

Основна мета стратегії (політики)забезпечення якості освіти — гарантувати якість дошкільної освіти та формувати довіру суспільства до ЗДО.

Зазначені компоненти можливо згрупувати за чотирма напрямами освітньої діяльності ЗДО:
  • Освітнє середовище закладу дошкільної освіти.
  • Здобувачі дошкільної освіти. Забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку, набуття нею життєвого соціального досвіду.
  • Фахова діяльність педагогічних працівників закладу дошкільної освіти.
  • Управлінські процеси закладу дошкільної освіти.

/Files/images/2021/vszo/Скан_20210816.png

/Files/images/2021/vszo/Скан_20210816 (2).png

/Files/images/2021/vszo/Скан_20210816 (3).png

Кiлькiсть переглядiв: 117

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.