• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • ДЛЯ ВАС БАТЬКИ

Робота з батьками

/Files/photogallery/images.jpg

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) , програма розвитку дітей старшого дошкільногог віку " Впевнений старт» , програма навчання дітей від двох до семи років «Дитина» гостро ставлять проблему відродження системи навчання молодих батьків. Просвітницька робота з родинами допомогла нам наладити партнерську взаємодію. Ми надаємо їй великого значення, бо розуміємо : повноцінний розвиток дитини залежить від кількості і якості батьківської любові і любов ця має бути правильно спрямована.

Впродовж року в роботі з батьками вихователі використовували різноманітні традиційні та інноваційні форми роботи.

Протягом року колектив ДНЗ впроваджував в роботу такі напрямки активного залучення сім`ї до навчально - виховного процесу:

- реалізацію сучасних напрямків співпраці з батьками, обмін позитивним родинним вихованням;

- диференціацію у змісті роботи з батьками (на підставі об’єктивного та суб’єктивного потенціалу в кожній родині);

- розвиток вміння батьків застосовувати у спілкуванні з власними дітьми: педагогічну та психологічну компетентність, педагогічну рефлексію (здатність розуміти потреби дітей); емпатію (співпереживання, адекватна реакція на вчинки почуття дітей).

/Files/images/SC_8720.jpg /Files/images/SC_8781.jpg /Files/images/DSCN5875.JPG У нашому дошкільному закладі батьки протягом року не виступали в ролі експертів чи спостерігачів роботи вихователів. Вони були рівноправними партнерами і союзниками.

Розуміння того, що сьогодні кожна сім`я має право обирати для своєї дитини дошкільний заклад спонукало нас до пошуків сучасних форм взаємодії з батьками вихованців.

Запроваджуючи нову форму роботи, насамперед вирішували, чи доцільно її вводити, що цікавого вона дасть і батькам , і дітям. Поступово була створена єдина система, або комплекс методів, прийомів та форм співдружності батьків, педагогів та дітей.

Ми відмовились від так званої паралельності у взаєминах з батьками, а визначили для себе за головне принцип єдності та послідовності, рівноправне партнерство учасників спілкування.

/Files/images/IMG_20140220_174241.jpg

/Files/images/IMG_2895.jpgПід час вибору форм роботи дошкільного навчального закладу з родинами вихованців враховували життєву компетенцію, соціальний і освітній рівень батьків, батьківський досвід, матеріальні статки сім`ї, кількість дітей, їх стать, віковий склад і повноту родин, домінуючу роль матері чи батька й інші фактори.

Протягом року було організовано роботу " Школи для мам і тат, що виховують малят", різноманітних клубів за інтересами, консультаційних пунктів, проводились спільні проекти з батьками, працював педфакультет

" Майбутній першокласник", " Школа здорової сім ї", практикувались конкурси, конференції, педагогічні читання, виставки, які проводились з елементами тренінгу, батьки мали змогу навчатися спілкуватися з синами і доньками, знаходити оптимальні розв` язання конфліктних ситуацій тощо.

/Files/images/IMG_2903.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 620

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.