Першокласники з перших днів шкільного життя зазвичай добре навчаються. Проте через деякий час у класі з’являються учні, яким складно витримати темп уроку, який задає вчитель. Вони відчувають труднощі під час засвоєння нових знань, а відтак розчаровуються всамому процесі навчання. Аби цього не сталося, варто з дітьми передшкільного віку проводити вправи з нейробіки, а в першому класі продовжувати цю роботу.
Нейробіка— церозумова гімнастика. Назва утворена зі слів «нейрон» і «аеробіка». Гімнастику запропонував американський нейробіолог Лоуренс Катц(Laurence Katz). Вона полягає в тому, щоб робити звичайні справи оригінальним способом, «дивувати» мозок, створювати нові асоціації.

Запалюємо зірки

Витягніть руки прямо перед собою долонями вниз. Одну долоню стисніть у кулак, пальці другої— розчепірте. Ритмічно змінюйте позиції рук іпримовляйте: «Зірочка запалала і згасла».

Кільця з пальчиків

Почергово з’єднуйте пальці рук у кільце з великим пальцем: великий із вказівним, великий із середнім тощо. Відтак якомога швидше перебирайте пальцями. Виконуйте вправу від вказівного до мізинця і навпаки.
Через деякий час ускладнюйте вправу. Налівій руці з’єднайте вказівний і великий пальці, ана правій— великий і мізинець. У такт рахунку або під музику виконуйте лівою й правою рукою одночасні різноспрямовані рухи. На лівій руці з’єднуйте почергово великий палець із середнім, безіменним і мізинцем, а на правій відповідно— збезіменним, середнім і вказівним.

Кулак— ребро— долоня

Послідовно змінюйте позиції рук на площині парти:
· долоня, стиснена в кулак;
· долоня ребром;
· розпрямлена долоня.
Через деякий час ускладнюйте вправу й виконуйте рухи в іншому порядку.

Лезгинка

Ліву руку стисніть у кулак, великий палець відставте в сторону, кулак розверніть пальцями до себе. Прямою долонею правої руки в горизонтальному положенні торкніться мізинця лівої. Відтак одночасно змінюйте положення правої та лівої рук з прискоренням.

Змійка

Схрестіть руки долонями одна до одної, зчепіть пальці «в замок», виверніть руки до себе. Рухайте тільки тим пальцем тієї руки, які назвав вихователь. Пальцем слід рухати точно й чітко. Торкатися його пальцями іншої руки не можна. Послідовно «залучайте» всі пальці обохрук.

Вухо— ніс

Лівою рукою торкніться кінчика носа, аправою— за протилежне вухо. Одночасно відпустіть вухо й ніс, плесніть у долоні й виконайте навпаки.

Велосипед

Виконуйте вправу в парах. Станьте одне навпроти одного, торкніться долонями долонь партнера. Здійснюйте разом рухи, що нагадують рухи ніг під час їзди на велосипеді.

Погладили— поплескали

Виконуємо вправу в парах. Одну долоню покладіть на плече партнера, другу— йому на голову. Одночасно погладьте партнера по голові й поплескайте його по плечу. Спочатку потренуйтеся на собі: одночасно однією рукою гладьте себе по голові, а другою— плескайте по животу.
Кiлькiсть переглядiв: 216

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.