Один з головних аспектів методичної роботи закладу дошкільної освіти спрямований на вивчення та впровадження в практику роботи педпрацівників теорії і методики навчання і виховання, українознавства, родинної та етнопедагогіки, досягнень сучасної педагогічної науки, оволодіння сучасною методологією, збагачення досвіду педагогів новими прогресивними методами і способами навчання і виховання, впровадження новітніх теоретичних розробок, позитивного досвіду, сучасних педагогічних технологій.
Педагогічним колективом впроваджуються в навчально-виховний процес елементи методики М.Єфименко, технологія ТРВЗ , технологія наочного моделювання, елементи методики М.Монтесорі, елементи родинного виховання В.сухомлинського та С.Русової.
Впровадження інноваційних технологій не лише допомагає дітям в оволодінні знаннями, але й розвиває особисті задатки, креативне мислення, що в цілому сприяє підвищенню рівня навчально-виховної роботи в закладі.
В методичному кабінеті дошкільного закладу в наявності теоретичний та практичний матеріал з даних технологій, а також створено «Банк даних» інноваційних технологій, які запроваджуються в практику роботи, розроблені картки інновацій та нововведень з визначенням проблеми, цілей нововведення, прогнозованих результатів.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.