/Files/images/3.JPGМетодична робота в закладі дошкільної освіти відповідає структурі методичної роботи і вимогам МОН України про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами.

В роботі педколективу впроваджуються масові (педради, семінари, методоб’єднання), групові (семінари-практикуми, творчі, ініціативні групи) та індивідуальні (самоосвіта, до курсові та після курсові завдання) форми методичної роботи.

В закладі освіт створені належні умови для підвищення професійного рівня та формування інноваційної компетентності педагогів. Вдало поєднанні колективні, групові та індивідуальні форми методичної роботи сприяють ефективному росту фахової майстерності педагогів.

Адміністрація закладу дошкільної освіти здійснює планування на п’ять років курсової перепідготовки педагогів. Особлива увага приділяється визначенню тем до курсового та після курсового завдання. Практикуються звіти вихователів про проходження курсової перепідготовки на методгодинах.

Тематика самоосвіти педагогів глибоко продумується і коректується самими вихователями з урахуванням потреб навчально-виховного процесу (через анкетування): «Навчально-пізнавальна діяльність:сучасні підходи», «Формуємо розвивальне середовище" " Розвиток мовлення та формування здібностей до наочного моделювання засобами художньої літератури», «Творче музикування. Використання саморобних інструментів у музичній діяльності дітей за принципами педагогіки Карла Орфа».

Належна увага приділяється роботі з молодими вихователями. У закладі освіти працюють 2 молодих спеціаліста. За кожним з молодих вихователів закріплено досвідченого педагога-наставника.

Широко використовуються традиційні інтерактивні форми методичної роботи, особливо під час проведення педагогічних рад, загальних та групових батьківський зборів: круглий стіл, методичні посиденьки, прес-конференції, диспути, дискусії, «мозковий штурм».

Однією з масових форм методичної роботи в закладі є організація виставок, як тимчасових так і постійно діючих. Це виставки дитячої творчості, спільних робіт дітей з батьками, виставки поробок «У світі дивної природи"; спеціальні виставки по тематиці педагогічних рад.

Організація методичної роботи з педагогічними кадрами носить діагностично-прогностичний характер, базується на глибокому аналізі роботи при проведенні навчально-виховного процесу. Діагностування педагогів проводиться систематично за допомогою анкет, діагностичних карт, картосхем психологічног клімату в колективі. Цьому питанню постійно приділяється велика увага, що дозволяє вчасно коректувати і надавати методичну допомогу у розв’язанні проблемних завдань і визначенні її форм.

/Files/images/1.gif

Кiлькiсть переглядiв: 270

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.